Administrativní pracovník obchodního oddělení
2P SERVIS s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Administrativní pracovník obchodního oddělení. Práce na zkrácený úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením od 23 400 do 28 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Základní + praktická škola. Místem pracoviště je 2P SERVIS s.r.o., Nádražní 1331, okres Klatovy. Pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním postižením. Nástup možný od 5.1.2026. Další informace vám poskytne Ilona Matějčková, tel.: 733 133 146, e-mail: personalni@2pservis.cz.
Poznámka zaměstnavatele
Upřesňující informace:
o administrativní práce - zpracování již přijatých objednávek
o zadávání objednávek do výroby
o zpracování cenových nabídek, příprava podkladů pro nacenění zboží, akvizici zákazníků apod.
o práce s celofiremním informačním systémem
o komunikace s různými odděleními napříč firmou
o komunikace se zákazníky, poskytování informací o produktech, objednávkách, platbách a dodacích podmínkách
o vyřizování reklamací
Pracovní doba 25 - 35 hodin/týden.
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, zaměstnanecké slevy, mzdový i profesní růst
Informace o pracovním místě
Zaměstnavatel:
2P SERVIS s.r.o.
Místo výkonu práce:
Sušice
Platové ohodnocení:
23 400 – 28 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na zkrácený úvazek
Minimální počet hodin týdně:
25
Pracovní poměr:
Od 5.1.2026
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
První kontakt
Kontaktní osoba: Ilona Matějčková
Telefon: 733 133 146
E-mail: personalni@2pservis.cz
Referenční číslo ÚP:
32256280770
Poslední aktualizace:
26. 11. 2025